2 Ocak 2008 Çarşamba

Antrenör Nuray KAYA

1964 Ankara doğumluyum. 1995 Yılında I.Kademe Yüzme Antrenörlüğü belgesini alıp, emekli olduğum 2006 yılına kadar 11 yıl aralıksız Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün Yaz Okullarında yüzme antrenörü olarak görev yaptım. Ayrıca 2002 yılında aldığım Step-Aerobik Antrenörlük Belgesi ile çeşitli tatil köyü ve spor tesislerinde aerobik dersleri verdim. 1 Mayıs 2008'de Antalya'da başlayan ve Türkiye'de ilk olarak açılan Yogalates Eğitici kursuna katılarak Türkiye'deki ilk 6 Yogalates eğitmeninden birisi oldum.

Yaz döneminde açtığım yüzme okulunda her yaştan katılımcıya yüzme dersleri veriyorum. Kış döneminde de uygun kapalı havuzu bulunan çeşitli tesislerde özel yüzme derslerine devam ediyorum. Ayrıca 12 ay spor salonlarında Yogalates ve Step-Aerobik çalıştırıcılığı yapıyorum.



Sayfanın tamamını görüntülemek için tıklayın.

1 yorum:

BEKİR dedi ki...

yaklasık 8yıl once 2000 yılında antalya genclık ve spor ıl mud.nun yaz okuluna gıttım amacım stıl öğrenmekti. sansıma Nuray hocamın grubundaydım. 2ay boyunca haftaiçi hergun 1.5sat yuzuyordum ve Nuray hocamın talımatlarına harfıyen uyuyodum. benı yarıslara sokmak ıstediğini soyledı ve yazokulları arası yarıslarda 100m sırtustu ve 50m kelebekte 1. 100m serbestte 2. oldum. suanda konyada calısıyorum ve bos zamanlarımda selcuk unıv.nın yuzme havuzunda yuzuyorum. bırcok kişinin beğenisini toplamıs durumdayım bircok kişinin gelp nekadar guzel yuzduğumu bunu nasıl basardığımı sorması benı cok mutlu edıyor. Nuray hocam sayesınde kendıme cok sevdiğim bı hobi edındım ve butun iş stresımı uzerımdekı negatıf elektiriği atıyorum. Nuray hocama tekrar tesekkurlerımı sunar yanaklarından operım